Foto van de bek:

Ik ben in de laatste paar maanden al 2 vipers kwijt geraakt en en luipaardgekko.
Hopelijk is dit dus niet weer iets nieuws!
![]() probleem viper: klimmen + bekje
6 berichten
• Pagina 1 van 1
probleem viper: klimmen + bekjeWant me sinds enkele dagen is opgevallen, is dat het bekje van mijn vrouwtje precies veranderd is tegenover hoe ik haar kochten, het onderste deel lijkt langer dan het boveste. Ik heb haar dan ook even in het oog gehouden en heb gezien dat ze (wel voor de eerste keer dat ze meelwormen kreeg) er toch moeite mee had om deze vast te houden. Ze jaagd dus nog wel duidelijk achter de krekels en de meelwormen! Nu is het ook opgevallen dat ze niet meer tegen de kurken achterwand kan opklimmen, maar nog wel tegen het glas.
![]() Foto van de bek: ![]() Ik ben in de laatste paar maanden al 2 vipers kwijt geraakt en en luipaardgekko. Hopelijk is dit dus niet weer iets nieuws! 2.13.0 Luipaardgekkos
4.5.0 hemidactylus imbricatus 1.3.0 picta paroedura 1.3.0 steno stenodactylus
Re: probleem viper: klimmen + bekjeSlgeckos heeft me verteld dat ze waarschijnlijk een tekort heeft aan calcium (beginnend). Dus nu ff appart van het mannetje en dan zal het normaal gezien wel goedkomen.
2.13.0 Luipaardgekkos
Re: probleem viper: klimmen + bekjeniet dat mij opgevallen is
![]() 2.13.0 Luipaardgekkos
Re: probleem viper: klimmen + bekjeheb het wel eens vaker gezien alleen dan bij een baardagaam.
wat de oorzaak is weet ik niet precies mee.kan volgens mijn verder geen kwaad. goed vitt/kalk geven kijken of het nog bij trekt de komende maanden. gr peter
6 berichten
• Pagina 1 van 1