Dreamgeckos.com

Best bijzonder en welke morph is dit.

Info over luipjes die niet onder een categorie vallen

Moderator: jootje41

Best bijzonder en welke morph is dit.

Berichtdoor PerryVD » ma 25 jul 2016, 07:34

Goedemorgen allemaal,

Afgelopen donderdag zit ik op de bank bij mijn vriendin thuis en hoor ik ineens vanuit de keuken , 'er loopt hier een hagedis! '
In mijn veronderstelling dat dat niet kan ( ze heeft vroeger zelf luipaardjes gehad dus ze weet wel hoe ze eruit zien ) roep ik , zal wel een muis zijn!

Nee ! Achter het kastje in de gang !
Nadat ik het kastje weg haal.
Afbeelding
Zat meneer/mevrouw daar op de muur..

Hoogstwaarschijnlijk is het beest bij iemand onstsnapt uit zijn terrarium. We hebben overal briefjes opgehangen en het diertje in een provisorisch bakje op keuken papier gezet. Bij bekende wat meelwormpjes gehaald en afgewacht op een telefoontje.
Afbeelding

Zaterdag hadden we nog steeds niets gehoord ( wat ik toch raar vind ) lijkt mij dat je een gekko toch mist..
En omdat ik het beest niet ga dumpen hebben we het 1 en ander aangeschaft.

Dus zo , diertje heet vanaf nu Hugo. En heeft een warm onderkomen. Hij eet goed , heeft ontlasting en is er lekker bij.
Ideaal is het niet , maar voor een tijdelijk onderkomen zit hij even goed :)
Ik ga binnenkort beginnen aan een nieuwe bak voor hem ( en toekomstige vriendjes ) zodat hij / zij weer zit zoals ik het echt wil.

Rest mij nog de vraag, iemand een idee welke morph dit is. Het is geen wildkleur , daarvoor zit er te weinig ( bijna niet ) aan geel in.
hierbij nog wat foto's !
En alvast bedankt!

Afbeelding

Afbeelding
PerryVD

Naam: Voor & Achternaam

Keer terug naar Algemeen