Dreamgeckos.com

welke gekko??

welke gekko??

Berichtdoor marcel » wo 02 maart 2011, 08:09

hallo ik was vandaag bij een winkelier die gekko`s verkoopt hij heeft niks in voorraad omdat het niet storm loopt nu vertelde hij mij dat hij een simpele standaard gekko kan leveren voor €18,- nu ben ik nieuwschierig hoe ziet zo`n gekko eruit? weet iemand waar ik dan aan moet denken? m.v.g. marcel
marcel

Re: welke gekko??

Berichtdoor The Gex Files » wo 02 maart 2011, 08:27

Weet je de Latijnse naam? Zonder dat kun je eigenlijk niks.... Het kunnen er namelijk zo veel zijn.
Groetjes,

Léon en Debbie
The Gex Files

Berichtdoor Tania » wo 02 maart 2011, 08:30

ben het volledig eens met gex files... Een standaardgekko voor een winkelier kan veel zijn.
Enneuh... geen gekko's in voorraad omdat het niet storm loopt? Ik denk niet dat dat dan een goede winkelier voor gekko's is eerlijk gezegd.
Afbeelding

E. macularius, Nephrurus sp., H. caudincinus, P. vazimba, Stenodactylus sp.,
R. cilliatus, P. guttatus, P. regius en nog wat.
Tania
Global Moderator

Berichtdoor marcel » wo 02 maart 2011, 12:41

Tania schreef:ben het volledig eens met gex files... Een standaardgekko voor een winkelier kan veel zijn.
Enneuh... geen gekko's in voorraad omdat het niet storm loopt? Ik denk niet dat dat dan een goede winkelier voor gekko's is eerlijk gezegd.

hij is in november open gegaan en ik ben er vaste klant ivm mijn vissen als ik zelf kijk dan zit dat wel goed alleen heeft hij er de ruimte niet voor
en hier word weinig verkocht aan reptielen bij de pets place hebben ze gekko`s gehad maar terug gestuurd omdat die er te lang waren ?? maar zal vragen naar de latijnse namen van de gekko`s
marcel

Berichtdoor DreamGeckos.com » wo 02 maart 2011, 14:19

koop je gekko bij een liefhebber / kweker , dan ben je vaak ( praktisch altijd ) beter af .

Mvg
Richard
Afbeelding
DreamGeckos.com
Beheerder

Berichtdoor SL-Gecko's » wo 02 maart 2011, 15:59

:Haha schoot zowat in de lach bij ''dat hij een simpele standaard gekko kan leveren '',was je toevallig niet bij een auto garage ofzo :/
Afbeelding
Afbeelding
SL-Gecko's
Beheerder

Naam: Sander Leijdens

Berichtdoor Daniel » wo 02 maart 2011, 17:10

plus dat 9 van de 10keer wildvang is wat in de winkel zit en je het dubbele betaald als bij een particulier
Groeten Daniel

Like mijn FB-pagina en blijf op de hoogte;
http://www.facebook.com/BigdReptiles
Daniel

Berichtdoor marcel » wo 02 maart 2011, 18:48

Daniel schreef:plus dat 9 van de 10keer wildvang is wat in de winkel zit en je het dubbele betaald als bij een particulier

als ik online zoek begint het bij 30 en in de winkel kosten ze 18 maar goed maakt niet uit denk dat ik toch een particulier ga zoeken

weet iemand waar ik dan het beste kan kijken? en hoe lang kun je met een gekko in de auto zitten?

oh ja mijn pa belde net hij zij dat ze nu ook gekkos bij de formido hebben hihi
marcel

Berichtdoor Daniel » wo 02 maart 2011, 19:19

marcel schreef:
Daniel schreef:plus dat 9 van de 10keer wildvang is wat in de winkel zit en je het dubbele betaald als bij een particulier

als ik online zoek begint het bij 30 en in de winkel kosten ze 18 maar goed maakt niet uit denk dat ik toch een particulier ga zoeken

weet iemand waar ik dan het beste kan kijken? en hoe lang kun je met een gekko in de auto zitten?

oh ja mijn pa belde net hij zij dat ze nu ook gekkos bij de formido hebben hihi

Maar die van de winkel ligt waarschijnlijk over 2 weken dood in je bak,je moet het zelf weten,als je graag leergeld betaald.
Een gekko in een piepschuimbox of koelbox met een fles warm water of een heatpack kan een tijdje in de auto...
maar nog belangrijker is wat zoek je en wat is de latijnse naam?
Groeten Daniel

Like mijn FB-pagina en blijf op de hoogte;
http://www.facebook.com/BigdReptiles
Daniel

Berichtdoor marcel » wo 02 maart 2011, 19:34

Daniel schreef: Maar die van de winkel ligt waarschijnlijk over 2 weken dood in je bak,je moet het zelf weten,als je graag leergeld betaald.
Een gekko in een piepschuimbox of koelbox met een fles warm water of een heatpack kan een tijdje in de auto...
maar nog belangrijker is wat zoek je en wat is de latijnse naam?

daar heb je gelijk in latijnse naam weet ik zo niet maar zat te denken aan èèn met een streep over de rug de Gekko vittatus als ik het goed heb
ik zag dat in leeuwarden repti cura zit nu weet ik niet of ik daar wat weg kan halen ik heb ook al een bericht geplaats bij gezocht dus we zullen zien ;-)
marcel

Volgende

Keer terug naar Algemeen