Dreamgeckos.com

0.0.1 Correlophus ciliatus gezocht

voor alle zoekertjes

0.0.1 Correlophus ciliatus gezocht

Berichtdoor Bloem » di 07 jun 2016, 19:03

Mijn kinderen en ik willen graag een wimpergekko aanschaffen. Nu ben ik aan het rondkijken op verschillende sites maar ik kom niet veel nakweek tegen. Waarschijnlijk zoek ik verkeerd. Ik plaats hier vast een oproepje om een geschikte kweker te vinden. Ik ben dus op zoek naar een nakweekje. Geslacht maakt niet uit dus mag onbekend zijn. Ik zoek een diertje in de lagere prijsklasse, de kleur/morph maakt me namelijk niets uit. Het wordt 'gewoon' een huisdiertje voor ons. Wellicht dat ik er ooit wel mee wil gaan kweken, mocht ik dit na goed overwegen een goed idee vinden. Dus wel graag een geschikt en gezond diertje, maar qua uiterlijk zou het de minst populaire kleur mogen zijn :)
Het heeft geen haast, ik moet nog het een en ander regelen voor het diertje, het zou dus sowieso nog een paar weken of langer mogen duren. Maar ik heb geen idee hoe moeilijk het is een geschikt diertje te vinden, vandaar vast dit oproepje. Ik woon vlakbij Amsterdam, het zou fijn zijn als ik een kweker in de buurt kan vinden. Maar anders valt er wellicht ook wel iets te regelen. Ik hoop op een reactie. Bedankt!
Bloem

Re: 0.0.1 Correlophus ciliatus gezocht

Berichtdoor Bloem » vr 24 jun 2016, 19:40

Ik ben voorzien!
Bloem

Keer terug naar Gezocht