Dreamgeckos.com

Tropiocolotes persicus euphorbiacolae

Re: Tropiocolotes persicus euphorbiacolae

Berichtdoor SL-Gecko's » vr 16 dec 2011, 10:32

Ik zou zeker een mailtje sturen,ken ook zo zijn dat de site al een tijdje niet meer is geupdate....
Afbeelding
Afbeelding
SL-Gecko's
Beheerder

Naam: Sander Leijdens

Berichtdoor Sandra D. » vr 16 dec 2011, 13:43

ik heb gebeld. Hij heeft ze niet meer....maar...als er gegadigden zijn kan hij kijken of het hem lukt om over een week of 2 weer een kleine voorraad te hebben.
Dus als je op zoek bent naar de steurdneri meld het even en dan kan er in 1x een bestelling geplaatst worden. Op zijn site staan ze voor 16,50.
Helaas is het voor mij echt te ver weg..roermond limburg.
Sandra D.

Berichtdoor Maino » vr 16 dec 2011, 18:11

2 dingetjes... Dat vervel huisje, hoe werkt dat :$ ?

En ik ben druk op zoek naar deze diertjes. Vind je het intresant om het te horen als ik iemand heb gevonden die ze kan importeren?
Denk overigens dat ik ze zelf niet koop, omdat ik eerst (zoals jij aanbeveelt) eerst maar met T. steudneri te beginnen. Maar aangezien deze bij mij in de buurt ook lastig te vinden zijn, moet ik ook zoeken naar een importeur...
Maino

Berichtdoor Sandra D. » vr 16 dec 2011, 18:20

Maino schreef:2 dingetjes... Dat vervel huisje, hoe werkt dat :$ ?

En ik ben druk op zoek naar deze diertjes. Vind je het intresant om het te horen als ik iemand heb gevonden die ze kan importeren?
Denk overigens dat ik ze zelf niet koop, omdat ik eerst (zoals jij aanbeveelt) eerst maar met T. steudneri te beginnen. Maar aangezien deze bij mij in de buurt ook lastig te vinden zijn, moet ik ook zoeken naar een importeur...

waar woon jij?
Sandra D.

Berichtdoor Maino » vr 16 dec 2011, 18:57

In Zuid- Holland, in de buurt van Leiden.. Is misschien niet dicht bij, maar het gaat er even om dat mocht ik een importeur vinden, we al een stap dichterbij de mooie beestjes zijn..
Maino

Berichtdoor Sandra D. » vr 16 dec 2011, 23:09

ik vroeg waar je woonde omdat ik contact had gehad met iemand uit roermond..heb ergens een link gezet..hij kon aan de steurdneri komen.Maar voor mij te ver weg..ik zoek ondertussen ook door.
Sandra D.

Berichtdoor Rob D'heu » za 17 dec 2011, 15:37

n wildvang die binnen een maand doodgaan, is dat nierfalen door gebrek aan vocht tijdens de reis of stress?

Ik weet dat ik jaren geleden ook erg mijn best moest doen om aan de steno's te komen..nu worden ze ook veel vaker aangeboden en op de beurs zag ik ook veel nakweek. Wie weet gaat dat ook gebeuren met de Persicus...laten we het hopen.

Rob, wat is er met jou nakweek gebeurd? Verkocht?

Tja hoe het komt dat ze zo vaak sterven weet ik niet exact . Ze zijn echter wel vrij fragiel dus een lange trip zal ze zeker geen goed doen .
Mijn nakweek heb ik idd verkocht vermits ik geen interesse had in inteelt ;) .

Dat vervel huisje, hoe werkt dat

Simpelweg 2 dopjes van flessen nemen(1 groter als de andere) . De grote vul je met zand en houd je vochtig , dan zet je daar het andere dopje op(wel een ingang maken dmv een stukje eruit te snijden) .

Bedoel je T. persicus of T. steudneri ?
Afbeelding
Rob D'heu
Moderator

Berichtdoor Rob D'heu » za 17 dec 2011, 15:41

T. persicus zal overigens niet zo snel massaal ingevoerd worden , ze hebben nl een zeer beperkte verspreidings gebied en komen enkel bij een bepaalde plant voor
Afbeelding
Rob D'heu
Moderator

Berichtdoor Maino » za 17 dec 2011, 18:53

Bedoel je T. persicus of T. steudneri ?

Nou om eerlijk te zijn was ik op zoek naar de persicus, maar omdat ik zeker wil zijn dat ik het wel goed doe ga ik nu eerst maar eens aan de slag (mits ik ze kan vinden) met steudneri
Maino

Berichtdoor Maino » zo 18 dec 2011, 11:29

Hmm..
Ik krijg net een email van een importeur die verteld mij dat de T. persicus vanuit pakistan geimporteerd word, of beter gezegd, werd.. want importeren vanuit pakistan mag niet meer :s dus dat is niet zo best...
Maino

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto album