Dreamgeckos.com

Williamsi foto s

Re: Williamsi foto s

Berichtdoor peter » ma 14 mei 2012, 07:42

roger schreef:@ Peter.... heb er een aantal zitten die besproken zijn. Heb in het afgelopen jaar ongeveer 50 jongen gehad. (in het begin van het jaar had ik meerdere vrouwen).
Gr. Roger

prachtig aantal kan je de geslachten al zien of duurt dat wel een jaar ofzo.
vaak hoort je dat ze vrouwtjes hebben gekocht en dan blijkt het vaak toch een mannetje te zijn.
gr peter
peter

Re: Williamsi foto s

Berichtdoor roger » ma 14 mei 2012, 08:11

Onderdrukte mannen zien aan de bovenkant precies zo uit als een vrouw. Op Hamm is dit vaak een probleem omdat de dieren daar niet in doorzichtige bakjes mogen. Sommige handelaren maken hier flink misbruik van. Koop nooit williamsi die met zn 2en in een bakje zitten. Dan heb je heel vaak idd dat er 1tje onderdrukt is en kom je met 2 mannen thuis. De geslachten van de jongen kan je al zien als ze 4 tot 5 maanden zijn. Dan kleuren de mannen meestal nog niet blauw, maar is het wel goed te zien aan een duidelijke V tussen hun achterpoten, (porien). Vanaf 8 maanden kunnen ze al geslachtsrijp zijn als ze lekker zijn doorgegroeid.
De meeste diertjes die ik had heb ik ongesext verkocht... Zo met 2 tot 4 maanden oud. Ik kies hiervoor omdat ik helemaal gek word van allemaal mensen die 1.5 willen hebben ofzo. K bedoel....
Gr. Roger
2.3 Strophurus Ciliaris
1.3 Strophurus Taenicauda
1.2 Strophurus Intermedius
2.3 Diplodactylus Pulcher
2.3 Diplodactylus Granariensis rex
3.3 Lucasium Byrnei
2.2 Lucasium Damaeum
2.2 Saltuarius Wyberba
2.2 Saltuarius Salebrosus
1.1 Ptenopus Kochi
roger