Dreamgeckos.com

L.williamsi

Re: L.williamsi

Berichtdoor w-reptiles » zo 02 jan 2011, 17:52

GeRu Reptiles schreef:Wij laten de eieren alleen maar liggen als ze er niet uit kunnen worden gehaald (vast aan de achterwand bijvoorbeeld). We proberen ze af te schermen, maar doordat we een oneffen achterwand hebben, lukt dat niet altijd. Dan hopen we dat we de jongen vinden voordat de ouders dat doen. Broedzorg bij de man is ons onbekend.

ja dat doe ik idd ook ;)
De man bij mij is heeft echt wel duidelijk broedzorg bij mij.. had 1 paar eitjes in het terrarium gelaten(zaten vast aan glas) en die afgeschermd met plakband. De man zit de heletijdd op het plakband! en hoorde ook al van andere die het ook was gelukt nk te krijgen dat de man na uitkomst voor de jongen zorgt, alleen om dat ze in vergelijking met de natuur op een veel te klein stuk wonen zien ze de jongen tijdens etenstijd aan als voer....
w-reptiles

Berichtdoor Rikster » do 06 jan 2011, 17:32

mooi hoor :Ajoh
Rikster

Berichtdoor roger » ma 08 aug 2011, 21:39

De eitjes die mijn grootste vrouwtje leg kunnen altijd lekker in de broedstoof! Ze legt ze altijd op een plekje wat ik voor haar georganiseerd heb. Tip! Hang een doorzichtig of transparant buisje hoog in het terrarium op. Die dingen krijg je bij de bloemist. (vergelijkbaar met een koker voor een voorgedraaide joint, alleen dan iets dikker). Mijn dame kruipt hier altijd netjes achterstevoren in en leg haar eitjes. Daarna pak ik het hele gevalletje eruit en hoppa, in de incubator! Deze uitvinding was helaas niet van mijn eigen semi-geniale brein, maar van een amerikaanse site. Maar het werkt!
2.3 Strophurus Ciliaris
1.3 Strophurus Taenicauda
1.2 Strophurus Intermedius
2.3 Diplodactylus Pulcher
2.3 Diplodactylus Granariensis rex
3.3 Lucasium Byrnei
2.2 Lucasium Damaeum
2.2 Saltuarius Wyberba
2.2 Saltuarius Salebrosus
1.1 Ptenopus Kochi
roger
Moderator