Dreamgeckos.com

R. Chahoua PI baby's

Re: R. Chahoua PI baby's

Berichtdoor Kirsten » di 24 maart 2015, 16:40

Mooie diertjes! hou er wel rekening mee dat als je ze bij 1 verkoper heb gekocht de kans dat het legselgenoten wel groot aanwezig is en je het dus niet als koppel kunt gebruiken i.v.m. dat je dan broer/zus op elkaar zet. Zeker bij chahoua's met de zeer beperkte genenpoel is dit niet aan te raden aangezien je dan een grote kans hebt op baby's met kleine en/of grote gebreken.

Geniet van je diertjes, chahoua's zijn qua gedrag 1 van de leukere nieuw-caledonische gekko's!
Kirsten

Naam: Voor & Achternaam

Re: R. Chahoua PI baby's

Berichtdoor Jewel » wo 25 maart 2015, 14:25

Kirsten schreef:Mooie diertjes! hou er wel rekening mee dat als je ze bij 1 verkoper heb gekocht de kans dat het legselgenoten wel groot aanwezig is en je het dus niet als koppel kunt gebruiken i.v.m. dat je dan broer/zus op elkaar zet. Zeker bij chahoua's met de zeer beperkte genenpoel is dit niet aan te raden aangezien je dan een grote kans hebt op baby's met kleine en/of grote gebreken.

Geniet van je diertjes, chahoua's zijn qua gedrag 1 van de leukere nieuw-caledonische gekko's!

Dankje! En ja daar zat ik ook al aan te denken.. daarom hoop ik heel hard dat het beiden vrouwtjes gaan zijn... in elk ander geval zal een spijtig genoeg dan eentje wegmoeten (ruilen met een ander) :(

Momenteel zijn ze bijna 7 maand oud maar toch nog iets te jong om te sexen, op het eerste zicht (volgens iemand anders) leken het al wel vrouwtjes dus ik kan niets anders dan hopen dat het geen mannen gaan 'worden'.

En genieten ontbreekt er zeker niet aan! Ik vind het vooral geweldig om ze te zien jagen :Haha
4.3.3 Eublepharis Macularius
6.8.0 Stenodactylus Sthenodactylus
2.4.0 Stenodactylus Petrii
1.3.0 Cyrtopodion Scaber
1.1.0 Cyrtodactylus Peguensis
1.0.0 Underwoodisaurus Milii

RIP Taco † 10-01-2014
RIP Nephthys † 13-02-2015
RIP Galaxy †
Jewel

Naam: Dana Ceulemans

Vorige