Dreamgeckos.com

Winkel: Terrarium & Zo

algemene info over terrariums en inhoud

Winkel: Terrarium & Zo

Berichtdoor Jefta » di 21 dec 2010, 08:37

[ik denk dat voor deze categorie er even een nieuw sub-forum moet komen; "Online winkels"]

Mensen kennen het verhaal misschien al van andere fora, maar ik zal hier eerst nog even een korte samenvatting geven:

Ik had redelijk wat spullen besteld (voor ongeveer 100 euro) bij de online shop "Terrarium & Zo".
Na betaald te hebben (via paypal) heb ik nooit meer wat van ze gehoord, ze reageerden niet op mail en telefoon stond altijd uit.
Gelukkig heb ik na een poos mijn geld via PayPal terug kunnen krijgen.

Een aantal weken geleden heb ik een mailtje gestuurd naar de politie, ik had niet verwacht hier ooit nog wat van te horen, maar tot mijn verbazing vond ik vannochtend de volgende mail in mijn mailbox:

Hallo,

Onlangs heeft u een melding gedaan over Terrarium en zo. Ik ben de wijkagent van het gebied waaronder de Kruiskamp 93 te Amersfoort valt en heb dat adres vanavond bezocht. Ik heb gesproken met de eigenaren (een echtpaar) en zij verklaren dat er inderdaad problemen zijn met de website, het telefoonnummer en de leverancier. Zij betreuren eea en proberen met alle klanten kontakt op te nemen om bestellingen alsnog te regelen. Gelukkig heeft u uw geld reeds terug. Ik heb geen andere meldingen ontvangen en kan derhalve verder niets betekenen. Uiteraard heb ik wel het echtpaar de procedure ivm oplichting uitgelegd en eea vastgelegd in ons systeem.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

wijkagent Kruiskamp

Mochten mensen dus nog problemen met deze website hebben, kunnen ze met mij contact opnemen voor de contact gegevens van deze wijkagent.
Luipaardgekko 1.0.0
Jefta

Re: Winkel: Terrarium & Zo

Berichtdoor Acidix » wo 22 dec 2010, 16:31

Wow,
Je zou idd niet verwachten dat er uberhaubt politie langs gaat tenzij er weet ik hoeveel aangiftes zijn.
Groetjes,
Andre
Acidix

Berichtdoor Dynacore » di 12 apr 2011, 11:00

Hallo Jefta,

Ik heb bij deze winkel een tijd terug iets besteld. Na enkele dagen niets vernomen en toen na wat zoeken alle berichten tegengekomen over de wanpraktijken.
Dit is al bezig vanaf begin 2010 en nu blijkbaar nog steeds.
Na een boze e-mail een reactie gekregen dat iedereen het geld terug had gekregen en de problemen al lang waren opgelost.
Nu ondertussen weer een week verder en nog niets vernomen van een verzending of mijn geld.
Kunt u mij vertellen wat ik het beste kan doen aangezien de politie voor zo'n laag bedrag (€22 euro) niet veel uitvoert. En ik toch graag mijn lampen of mijn geld weer wil zien.
Misschien kunt u mij helpen, aangezien u blijkbaar weet wie deze mensen zijn, en contact heeft gehad met de wijkagent.
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Len
Laatst bijgewerkt door Dynacore op di 12 apr 2011, 11:24, in totaal 1 keer bewerkt.
Dynacore

Berichtdoor Jefta » di 12 apr 2011, 11:06

Len,

Ik zal je zo een privé bericht sturen met daarin het e-mail adres en telefoonnummer van de wijkagent, hopelijk is zij wederom bereid een bezoek te brengen aan T&Z.
Luipaardgekko 1.0.0
Jefta

Berichtdoor Dynacore » di 12 apr 2011, 11:23

Hartelijk bedankt voor de informatie,

Ik heb de winkel vandaag nog een laatste e-mail gestuurd. Maar ik verwacht er niet al te veel van eerlijk gezegd,
dus dan komt die informatie goed van pas.

Groeten!
Dynacore

Berichtdoor matthijs » wo 03 apr 2013, 05:44

vorig jaar hebben wij bij terrarium en zo een betonplex terra gekocht.
deze zou afgeleverd worden door tnt/dhl of welk ander pakketbedrijf ook, door omstandigheden was dit niet mogelijk en heeft terrarium en zo het terra zelf gebracht (wij wonen dan ook niet zo ver van amersfoort af).
dus om dit topic weer even omhoog te gooien en om te laten zien dat niet iedereen slechte ervaring heeft.
ik ben in ieder geval erg tevreden over terrarium en zo :)
matthijs

Naam: Voor & Achternaam:

Berichtdoor Tranceboy6 » ma 06 mei 2013, 18:40

Ik heb anderhalve maand ook iets besteld bij deze site, en een week later kon nog niks geleverd worden, dus heb ik de bestelling telefonisch geannuleerd, en zou mijn geld terug gestort worden, na een week niks vernomen te hebben, heb ik een mail gestuurd, na een week eindelijk reactie met dat het geld binnen 30 dagen na ontvangst zou worden terug gestort, nu inmiddels 1,5 maand na de betaal datum nog niks ontvangen of vernomen van terrarium en zo.

Bellen lukt niet, de telefoon staat blijkbaar uit.
Mailen krijg ik geen reactie meer op.

Kan iemand mij helpen, met wat ik kan doen, ik heb toch ruim 75 euro aan hun betaald voor een paar spullen en wil graag mijn geld terug!!!
Tranceboy6

Naam: Voor & Achternaam:

Berichtdoor jelledetavernier » wo 08 maart 2017, 14:49

Jefta schreef:[ik denk dat voor deze categorie er even een nieuw sub-forum moet komen; "Online winkels"]

Mensen kennen het verhaal misschien al van andere fora, maar ik zal hier eerst nog even een korte samenvatting geven:

Ik had redelijk wat spullen besteld (voor ongeveer 100 euro) bij de online shop "Terrarium & Zo".
Na betaald te hebben (via paypal) heb ik nooit meer wat van ze gehoord, ze reageerden niet op mail en telefoon stond altijd uit.
Gelukkig heb ik na een poos mijn geld via PayPal terug kunnen krijgen.

Een aantal weken geleden heb ik een mailtje gestuurd naar de politie, ik had niet verwacht hier ooit nog wat van te horen, maar tot mijn verbazing vond ik vannochtend de volgende mail in mijn mailbox:

Hallo,

Onlangs heeft u een melding gedaan over Terrarium en zo. Ik ben de wijkagent van het gebied waaronder de Kruiskamp 93 te Amersfoort valt en heb dat adres vanavond bezocht. Ik heb gesproken met de eigenaren (een echtpaar) en zij verklaren dat er inderdaad problemen zijn met de website, het telefoonnummer en de leverancier. Zij betreuren eea en proberen met alle klanten kontakt op te nemen om bestellingen alsnog te regelen. Gelukkig heeft u uw geld reeds terug. Ik heb geen andere meldingen ontvangen en kan derhalve verder niets betekenen. Uiteraard heb ik wel het echtpaar de procedure ivm oplichting uitgelegd en eea vastgelegd in ons systeem.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

wijkagent Kruiskamp

Mochten mensen dus nog problemen met deze website hebben, kunnen ze met mij contact opnemen voor de contact gegevens van deze wijkagent.

Ik heb er 2 weken terug materiaal besteld en betaald en ik hoor ook niets meer terug.
Ik ben op dit forum terecht gekomen door in google naar reviews over de winkel te zoeken.
jelledetavernier

Naam: Voor & Achternaam

Keer terug naar Algemeen