Dreamgeckos.com

Heb jij een vraag?

voor alle forum vragen

Re: Heb jij een vraag?

Berichtdoor yoene » za 25 jan 2014, 21:29

hallo ik heb een klein vraagje over deze website http://www.terrariumenzo.nl/index.php?m ... cts_id=283 of hij te betrouwen is en ook correct in verband met het terrarium dat ik zou willen bestellen.

groetjes

yoene
yoene

Naam: Voor & Achternaam

Berichtdoor DustyZOO » za 25 jan 2014, 21:52

K zou het er niet op wagen, zelf nergens eigen foto's van, de site ziet er uber zwerverig uit qua lay-out, zelfs al is hij dit jaar gemaakt, geen online winkel keurmerk..
Afbeelding

1.1.1 Rhacodactylus auriculatus
2.3.4 Correlophus ciliatus
1.5.2 Goniurosaurus hainanensis
0.0.4 Goniurosaurus araneus
2.1.0 Natrix maura
0.1.0 Brachypelma smithi
DustyZOO
Moderator

Naam: Kim Bobeldijk

Berichtdoor SL-Gecko's » zo 26 jan 2014, 01:24

Is al weer even geleden,maar hier een topic waar dit onderwerp ook ter sprake kwam ==> viewtopic.php?f=25&t=257
Afbeelding
Afbeelding
SL-Gecko's
Beheerder

Naam: Sander Leijdens

Heb jij een vraag?

Berichtdoor mikasa » zo 26 jan 2014, 09:33

Als ik jou was zou ik eens kijken op avonturia.nl of reptilia.nl daar ga ik mijn terrarium weghalen. Ik weet niet of ze ook terrariums versturen het formaat wat ik wil in ieder geval niet. Wel hebben ze de laagste prijzen die ik vinden kon.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
mikasa

Berichtdoor yoene » zo 26 jan 2014, 10:34

bedankt voor de reacties en ik ga nu dus zeker niet dit terrarium op deze website kopen. Dat zal dan nog wat verder zoeken worden.

groetjes

yoene
yoene

Berichtdoor dorien916 » wo 09 apr 2014, 13:14

Ik heb een vraagje. Ik zit op dit forum via tapatalk, maar nu wilt hij de map "deelgenomen" niet open doen. Kan iemand mij hierbij helpen. Ik kan dus ook niet zie of je hierop geantwoord hebt, zou je me een PM willen sturen aub. Bedankt

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
dorien916

help ruzie tussen mijn gekko's

Berichtdoor nielszanten » ma 14 apr 2014, 17:39

Ik heb een vraag over mijn 2 luipaardgekko's ik heb een oudere gekko van rond de 10 jaar die nu een half jaar alleen in zijn terrarium zit omdat zijn maatje doodging dus ik heb afgelopen zondag in houten een nieiwe roze albino luipaardgekko gekocht die ong. Net zo groot is maar nog vrij jong maar als mijn albino gekko naar het midden wilt lopen bijt mijn oide gekko hem en mijn oide gekko staat sinds ik mijn albino gekko in zijn terra. Heb geplaatst in het midden van de terrarium als mijn gekko hem bijt geef ik hem een tik op zijn neus en ik pak ze ju ook 2 x per dag eruit en dan houd ik ze naast elkaar en over elkaar om aan elkaars geur te wennen maar als mijn nieuwe gekko dus uit een hoekje komt ricjting het midden word ze gebeten (het zijn allebij vrouwtjes) hopelijk kunnen jullie mij helpen want ik vind het super zielig, ik dacht meer aan dat hij zijn terretorium beachermt want mijn nieiwe gekko heeft geen verwondingen
nielszanten

Re: help ruzie tussen mijn gekko's

Berichtdoor Tamara & Kevin » ma 14 apr 2014, 18:51

nielszanten schreef:Ik heb een vraag over mijn 2 luipaardgekko's ik heb een oudere gekko van rond de 10 jaar die nu een half jaar alleen in zijn terrarium zit omdat zijn maatje doodging dus ik heb afgelopen zondag in houten een nieiwe roze albino luipaardgekko gekocht die ong. Net zo groot is maar nog vrij jong maar als mijn albino gekko naar het midden wilt lopen bijt mijn oide gekko hem en mijn oide gekko staat sinds ik mijn albino gekko in zijn terra. Heb geplaatst in het midden van de terrarium als mijn gekko hem bijt geef ik hem een tik op zijn neus en ik pak ze ju ook 2 x per dag eruit en dan houd ik ze naast elkaar en over elkaar om aan elkaars geur te wennen maar als mijn nieuwe gekko dus uit een hoekje komt ricjting het midden word ze gebeten (het zijn allebij vrouwtjes) hopelijk kunnen jullie mij helpen want ik vind het super zielig, ik dacht meer aan dat hij zijn terretorium beachermt want mijn nieiwe gekko heeft geen verwondingen

Zou je jezelf eerst effe netjes willen voorstellen in het daarvoor bestemde subforum?

En daarna kan je de vraag beter opnieuw stellen in het luipaardgekko subforum.
Dit is een gedeelte voor vragen met betrekking tot de werking van het forum.

Nog een kleine tip, als je leestekens gebruikt gaat je verhaal een stuk makkelijker te lezen zijn en dan gaan mensen ook sneller de moeite doen om het te lezen en er op te antwoorden.

Een gekko op zijn neus tikken is in elk geval al zeker niet de juiste mannier om het aan te pakken!!! :Nea
Tamara & Kevin
Global Moderator

Berichtdoor jootje41 » ma 14 apr 2014, 23:11

een tik op zijn neus?! het zijn geen kinderen die je daardoor uit kan leggen dat ze iets verkeerd doen!
je had je beter voor moeten bereiden en eerst moeten lezen voor je er zomaar klakkeloos een nieuw dier bij zette.
dan had je geweten dat A) het nieuwe dier eerst 2 weken apart moet ivm ziektes, en B) je het terra helemaal leeg had moeten halen, indeling veranderen, en dan pas allebei de luipjes samen zetten.
jouw luipje doet niks verkeerd die verdedigt gewoon haar territorium. de enige die hier een tik op zijn neus verdient ben jij wellicht :Nee
1.0 tremper albino
0.3 wildkleur
0.1 hypo TUG snow
0.2 hypo TUG snow het tremper albino
0.3 wildkleur het tremper albino
0.0.1 wildkleur het tremper albino
0.0.2 hypo het tremper
0.0.4 hypo TUG snow het tremper albino
0.0.3 phantom
0.0.3 tug snow het tremper
0.0.1 tremper albino

https://www.facebook.com/pages/TUGs-and-phantoms/314399778737056
jootje41

eten

Berichtdoor Gabrielle1977 » ma 05 mei 2014, 20:17

Wij hebben een luipaardgekko (okt 2013)en die is zaterdag verveld en ze eet al 2 weken slecht en nu al sinds zaterdag niks meer, wat kunnen we doen ??? Of is dit normaal daarvoor at ze zowel van pincet als zelf en we waren begonnen met af en toe op onze hand zetten ........Heb toch maar 5 krekels en 1 wasmot in haar hokje gedaan ........ ik heb haar wel zien drinken en gisterochtend lag er nog verse ontlasting( wel met veel zand) wie o wie heeft een oplossing ??????
Gabrielle1977

VorigeVolgende

Keer terug naar Helpdesk