![]() Webshop / webwinkel reptielen
10 berichten
• Pagina 1 van 1
Webshop / webwinkel reptielenZijn er ook webwinkels / webshops (NL of BE) die benodigdheden voor terraria / reptielen verkopen? Zoals zand, lampen, verwarming ect.
Re: Webshop / webwinkel reptielenEr zijn er best veel. Denk dat je op Google even reptielenwinkel in moet toetsen.
Wat ik zelf een goed webshop vind is de Kammieshop en rain-forestfrogs. Deze laatste bouwt terraria compleet naar wens. Deze zitten beide in Nederland. TE KOOP
0.1 Sanzinia madagascariensis Mijn dieren: 1.2.1 Correlophus sarasinorum white collared 1.1 Rhacodactylus auriculatus 1.5 M. chahoua PI 0.2 M chahoua mainland 1.1 R leachianus friedel line 1.1 Underwoodisauris milii Diverse slangen
Re: Webshop / webwinkel reptielenbedankt voor de info. Ik had op dit forum wel een overzicht verwacht met webwinkels. Maar begrijp dat die er (nog) niet is?
Re: Webshop / webwinkel reptielenIemand ervaring met webshop blue-lagoon.nl?
Re: Webshop / webwinkel reptielenik vind blue-lagoon.nl zelf aan de dure kant.
Ikzelf heb mijn bak hier in het noorden van Nederland besteld en persoonlijk opgehaald. nouja een 2 tal bakken 80x40x40 en 150x50x50. Ik weet verder niet hoe het ze tegen het bezorgen van bakken of andere bak gerelateerde zaken aan kijken. mocht je belang hebben bij de link laat het even weten in een PB.
Re: Webshop / webwinkel reptielenwww.repshop.nl is volgens mij de goedkoopste met heel veel dingen. En www.dutch-rana heb ik ook altijd veel aan gehad.
2.3 Strophurus Ciliaris
1.3 Strophurus Taenicauda 1.2 Strophurus Intermedius 2.3 Diplodactylus Pulcher 2.3 Diplodactylus Granariensis rex 3.3 Lucasium Byrnei 2.2 Lucasium Damaeum 2.2 Saltuarius Wyberba 2.2 Saltuarius Salebrosus 1.1 Ptenopus Kochi
Re: Webshop / webwinkel reptielenkunnen we mss wel eens aanmaken. en topic waar iedereen zijn voorkeurs webshop kan in vermelden en de goede en minde goede punten van opsommen en dan kunnen we dit in de eerste post als een lijst verwerken.
Groetjes Tom
Collectie: 4.5 Correlophus ciliatus 1.2 Mniarogekko chahoua (Mainland) 1.0 Rhacodactylus leachianus (Mt Koghis Friedel line) 0.0.2 Bavayia Cyclura 0.3 Eublepharis Macularius 1.1 Geckonia chazaliae http://www.facebook.com/EveryonesGecko
Re: Webshop / webwinkel reptielen
Goed idee!
Re: Webshop / webwinkel reptielenLijkt mij een uitstekend idee. Met name voor een beginner is dat erg handig. Ikzelf ben ook actief op andere fora en daar heb je zoiets wel.
Als beginnen weet je niet waar je zoeken moet!
Re: Webshop / webwinkel reptielen
De laatst link is niet juist, dit moet zijn http://www.dutch-rana.nl/v2/
10 berichten
• Pagina 1 van 1