Dreamgeckos.com

Vraagje over Beurzen

voor alle forum vragen

Vraagje over Beurzen

Berichtdoor Dries102 » wo 12 dec 2012, 16:32

Ik vroeg me eigenlijk af wat zijn die beurzen precies (ben er nog nooit geweest) hoe gaat het in zen werk en wat kan je er allemaal kopen enz. en ook is er al een kalender van de beurzen in 2013 want zou wel graag eens gaan kijken op z'on beurs

Alvast Bedankt :Thankyou :Thankyou :Thankyou
in mijn bezit:

2.0 Racodactylus Ciliatus
1.0 Chlamydosaurus kingii
1.1 Eublepharis macularius
hopelijk mogen er nog veel volgen:)
Dries102

Naam: Voor & Achternaam:

Re: Vraagje over Beurzen

Berichtdoor zoe2710 » do 13 dec 2012, 08:29

Heel simpel, je betaalt meestal een 10€ (voor de grotere) inkom. Eens binnen kan je rustig alle standen gaan bekijken. Dit zyn boeken, terra's en gerief (lampen, calcium poedertjes) enzo. En vele standen met dieren, op de kleinere beurzen is dit meestal slangen, luipaardgekko's en baardagamen aangevuld met de meer voorkomende hagedissen.

Op grotere beurzen zoals Houten/Hamm, in Belgie is dit Antwerpen, vind je meer verschillende soorten en 'exclusieve' soorten. Je kan ook op voorhand dieren vastleggen bij een kweker en ze gaan afhalen op 1 van de beurzen.

Kalender van 2013 zal binnenkort wel komen. Ik kan je al zeggen dat in Maart/April het weer in Hamm en Houten beurs is.
Eublepharis Macularius , Correlophus Ciliatus , Phelsuma Klemmeri, Mniarogekko Chahoua, Paroedura Picta.
zoe2710

Berichtdoor Kirsten » za 05 jan 2013, 11:55

Even aanvullend hierop; 20 januari is er de eerstkomende beurs in Gorinchem meer informatie daarover kun je vinden op de website van Reptilica
Kirsten

Naam: Voor & Achternaam

Berichtdoor Lotte » ma 07 jan 2013, 15:40

10 februari is er een beurs in Zwolle. Niet zo heel erg groot maar als je in deze regio woont wel leuk om eens te kijken. Kijk zelf erg uit naar Houten op 7 april!
Lotte

Naam: Voor & Achternaam:

Keer terug naar Helpdesk