Dreamgeckos.com

Onze gezelschapsbak

Re: Onze gezelschapsbak

Berichtdoor Python » za 10 mei 2014, 18:12

Gooi maar eens een pluk filterwatten in je water als ze volwassen zijn... dan vind je vanzelf een keer eitjes erin :)
3.5.3 Correlophus Ciliatus
1.1.0 Rhacodactylus Auriculatus
1.7.0 Eublepharis Macularius
2.4.0 Tropiocolotes Tripolitanus

http://www.facebook.com/JolexReptiles
Python

Naam: Alex

Berichtdoor juuth » zo 11 mei 2014, 12:38

Haha nuja, dan heb ik ook gelijk de eitjes van de Honinggoerami's er in zitten. Da's niet helemaal de bedoeling, haha. Ach, we zien het wel :P
juuth

Naam: Judith Bos

Berichtdoor juuth » zo 18 mei 2014, 19:03

Filtertje schoon en extra filtertje er in gehangen voor betere circulatie. Volgende week wat plantjes bestellen om groepen aan te vullen, dat gat links op te vullen en wat drijfplanten. In de loop van de week komen ook nog andere drijfplanten binnen.
Volgende week gaan we ook de eerste groep vissen weer ophalen en ik hoop dat de vissen die nog te koop staan morgenavond opgehaald worden :P

Afbeelding
juuth

Berichtdoor juuth » di 27 mei 2014, 20:17

De plantjes binnengekomen dus vanavond weer even bezig gehouden met de indeling :)
Afbeelding

Na een uurtje plantjes poten was het totaalplaatje toch best leuk. De waternavel middenvoor is nogal rommelig op het moment, maar dat komt wel goed :)
Het is nu net alsof je de plant er achter niet meer ziet, maar dat is in het echt dus niet het geval :P
Afbeelding

Onduidelijke foto, ze zijn erg lastig op de foto te krijgen, maar dit is 1 van de 4 nieuwe dario dario's :)Ik twijfel nog of het 2 koppels zijn of een harem, maar ze doen elkaar niks dus zolang het goed gaat maak ik me er ook niet druk om. Ze groeien vanzelf dus beter foto's komen nog wel een keer ;)
Vlokvoer accepteren ze heel erg moeilijk, dus dat wordt veel diepvries voer en eventueel levend...
Afbeelding

Zelfde verhaal rondom de foto. Maar moet zeggen dat ze me heel erg mee vallen. Meeste winkels verkopen de Rasbora galaxy's met kromme rug en enorm mager omdat ook deze visjes niet al te makkelijk zijn met eten. Hier zijn ze echter ontzettend mooi op kleur, de meesten zijn mooi vol qua bouw. Zitten wel een paar kromme ruggetjes tussen maar dat houdt je toch altijd wel. Er zitten ook koppels tussen, want er zitten een paar echt continu bij elkaar te dansen :P
Afbeelding

En.... we hebben een zwangere Aziatische waaierhandgarnaal! Hier ben ik ontzettend blij mee, want dat betekend dat we een koppeltje hebben en ze zich wel heel erg goed op hun gemak voelen! Ik hoop dat er gauw kleine waaierhandgarnaaltjes in het aquarium zitten en ze goed gaan opgroeien!
Afbeelding
juuth

Vorige

Keer terug naar Vissen