Dreamgeckos.com

mij andere diertjes

mij andere diertjes

Berichtdoor jessy » ma 10 okt 2011, 18:31

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
jessy

Re: mij andere diertjes

Berichtdoor Michael » ma 10 okt 2011, 18:32

Das nog eens een beestenboel bij jou thuis!!!
Groeten Michael
Michael

Berichtdoor jessy » ma 10 okt 2011, 18:45

Michael schreef:Das nog eens een beestenboel bij jou thuis!!!

hahah idd al me katten heb ik of gevonden of gehad en me hond die mechel komt uit het asiel en die donkere is een opvanger ;-)
jessy

Berichtdoor The Gex Files » ma 10 okt 2011, 19:56

Dat zijn er inderdaad nog al een paar... Gezellige boel daar hoor.. ;)
Die eerste kat is wel erg mooi zeg!
Groetjes,

Léon en Debbie
The Gex Files

Berichtdoor jessy » ma 10 okt 2011, 20:13

The Gex Files schreef:Dat zijn er inderdaad nog al een paar... Gezellige boel daar hoor.. ;)
Die eerste kat is wel erg mooi zeg!

dank je wel heb ik groot gebracht met de fles toen hij 2,5 week oud was hij wilde niet meer eten bij mams.
hij heeft hd aan beide heupen en hij heeft patella luxatie aan biede knieen maar niet in zo ver stadium hij rent en vliegt hier door het huis heen en hij heeft nog plezier heb wel gezegd zolang hij nog geen pijn heeft mag hij van mij zijn leventje bij ons slijten
jessy

Berichtdoor The Gex Files » ma 10 okt 2011, 21:19

Oh, dat is wel &^%& dan van je kat....
Die van ons heeft ook HD aan beide heupen en is een half jaar geleden aan zijn knie geholpen. Hij had ook PL. De andere kant heeft hij het in mindere mate, hopelijk blijft die kant goed zitten nu hij aan de ergste kant is geopereerd.
Groetjes,

Léon en Debbie
The Gex Files

Berichtdoor jessy » wo 19 okt 2011, 16:26

The Gex Files schreef:Oh, dat is wel &^%& dan van je kat....
Die van ons heeft ook HD aan beide heupen en is een half jaar geleden aan zijn knie geholpen. Hij had ook PL. De andere kant heeft hij het in mindere mate, hopelijk blijft die kant goed zitten nu hij aan de ergste kant is geopereerd.

het is idd .... voor die kat van mij maar ik heb zoiets van hij heeft nu geen pijn en laat hem gaan zie ik aan hem dat hij pijn krijgt of wat anders trek ik meteen aan de bel.

en wat is pl als ik vrgen mag?
jessy

Berichtdoor The Gex Files » vr 21 okt 2011, 16:23

PL betekend Patella Luxatie. Is ook een veel voorkomende kwaal bij de grotere katten (en honden). Het staat voor verschuiving van de knieschijf. De banden die deze op zn plek houden rekken teveel op en kunnen de knieschijf niet meer voldoende fixeren, waardoor er dus een verschuiving ontstaat. De knieschijf ligt dan (soms letterlijk) naast de knie en dit is uiteraard erg pijnlijk. Door de banden aan te trekken en de groeven dieper te maken, kunnen ze de knieschijf weer op zn plek krijgen en (hopelijk) houden, maar dit is lastig, duurt lang, is kostbaar en heeft een vrij lange revalidatie nodig...
Groetjes,

Léon en Debbie
The Gex Files

Berichtdoor jessy » za 22 okt 2011, 19:35

The Gex Files schreef:PL betekend Patella Luxatie. Is ook een veel voorkomende kwaal bij de grotere katten (en honden). Het staat voor verschuiving van de knieschijf. De banden die deze op zn plek houden rekken teveel op en kunnen de knieschijf niet meer voldoende fixeren, waardoor er dus een verschuiving ontstaat. De knieschijf ligt dan (soms letterlijk) naast de knie en dit is uiteraard erg pijnlijk. Door de banden aan te trekken en de groeven dieper te maken, kunnen ze de knieschijf weer op zn plek krijgen en (hopelijk) houden, maar dit is lastig, duurt lang, is kostbaar en heeft een vrij lange revalidatie nodig...

ja stom ik weet wat patella luxatie is maar wist de afkorting niet hahaha, maar het is idd pijnlijk voor de dieren
jessy

Keer terug naar Honden & Katten