Dreamgeckos.com

Nieuw hier

hier dient iedereen zich voor te stellen

Nieuw hier

Berichtdoor Goniurosaurus » vr 09 jun 2017, 16:38

Hallo

Aangezien ik nieuw ben hier zal ik mijzelf even voorstellen:

Ik ben max uit Limburg, al enige tijd heb ik ball python morphs en luipaard gekko morphs. Mijn bedoel is om de ball pythons weg te doen en uiteindelijk ook de luipaard gekko's (alleen wil ik mijn lijnen van bold, jungle, tangerine en razor behouden). Ik heb me namelijk iets te veel laten verleiden door de mooie YouTube filmpjes en praatjes van menner Barczyk :P Persoonlijk ben ik niet zo van de mutaties en houd ik veel meer van de echte natuur vormen. toch leek het mij een aantal jaar geleden interessant om als het waren zelf te kunnen bepalen wat voor kleuren gekko's ik zal kweken door middel van mutatie kweek, maar ook selectie kweek. Dit blijkt toch niet mijn echte passie te zijn en dus heb ik besloten om me te gaan richten op de misschien wat minder populaire gekko soorten met als hoofdgroepen de: grot gekko's, Australische woestijn gekko's (knopstaart gekko's) en phelsuma gekko's.

Nu heb ik al mijn reptielen in rack systemen (v70). Ik begreep dat grot en knopstaart gekko's ook in dit soort racks te houden en kweken zijn, maar toch kies ik deze keer voor een naar mijn mening mooiere huisvesting, en wel in terraria. Aangezien ik gehoord heb dat voornamelijk de grot gekko's ook graag klimmen en beplanting fijn vinden lijkt me het huisvesting in terraria ook beter. Wel zal ik nog rack systemen aanschaffen voor de eventuele jongen, omdat ik graag goed voorbereid ben.

Zondag haal ik het houd voor het maken van de terraria stellingen :)
Goniurosaurus

Naam: Voor & Achternaam

Keer terug naar Voorstellen