Dreamgeckos.com

Voorstellen!

hier dient iedereen zich voor te stellen

Voorstellen!

Berichtdoor TheChestnutZoo » do 04 jan 2018, 09:18

Beste iedereen,

Na jaren actief geweest te zijn bij de concurrent (geen paniek, andere wereld: AquaForum), wil ik mij nu toevoegen aan een reptielenforum. Door mijn recente keuze voor twee gekko's leek dit forum voor mij het goede begin.

Al mijn hele leven heb ik baardagamen gehad. Twee toen ik jong was (ééntje als baby, tweede als volwassene bij een faillissement meegekregen met hok en al). Deze zijn echter na een lange periode verhuisd naar nieuwe baasjes aangezien mijn ouders er toentertijd bang van werden (het is ook wat: een beest van een halve meter). Jaren gingen voorbij. Na het zien van ééntje in het wild, werd mijn partner echter verliefd en hebben we er weer ééntje aangeschaft. Dit werd een zeer mager baby'tje van een tuincentrum (erg sneu en ik snap niet dat het mag). Deze inmiddels zeer dikke pannekoek blijft haar hele leven bij ons. Momenteel in een 70 x 40 x 40. Hok van 100 x 50 x 50 is al aangeschaft aangezien mevrouw binnen twee maanden tijd al 25 centimeter is geworden. Die halve meter gaan we zeker halen.

Na het bezoeken van een andere reptielenzaak welke failliet is gegaan, waren er nog veel dieren te koop. Omdat de winkel snel ging sluiten, gingen deze voor een habbekrats weg. Spinnen, bidsprinkhanen, slangen, reptielen... Gekko's spotten was voor mij altijd het leukste aan een vakantie en ik wist er al voldoende van. Toen ik daar een schattige wimpergekko zag, kon ik deze niet laten staan!

De laatste dag van de winkel was er nog een enkele grofschubgekko te koop. Deze is uiteindelijk ook maar meegenomen.

Drie terraria, een meter aquarium, twee katten en drie parkieten verder kan ik bijna entree vragen bij visite. Omdat ik toch nog vragen heb omtrent de verzorging van mijn gekko's, heb ik een account aangemaakt. Vragen zullen spoedig volgen onder het juiste onderwerp.

Eind Januari ben ik te vinden op de reptielenbeurs in Gorinchem! ;)
TheChestnutZoo

Naam: Voor & Achternaam

Keer terug naar Voorstellen